"Podlaskie spotkania z pisarzami" 

72919604 1930059497097232 4490028312399183872 nWe wtorek 15 października uczniowie z kl. 1g, 1h, 2a, 2b, 2c, 3a naszej szkoły wraz z opiekunami uczestniczyli w spotkaniu autorskim z Zofią Piłasiewicz – współczesną polską pisarką, podróżniczką, poetką i autorką licznych artykułów prasowych związanych z podróżami. Spotkanie odbyło się w Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku i było częścią projektu „Podlaskie Spotkania z Pisarzami”.

Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się ciekawych szczegółów z podróży do Gruzji, Tuwy i Syberii. Każda podróż – jak twierdzi pisarka – to okazja do spotkania z inną kulturą i drugim człowiekiem. Właśnie o tych spotkaniach, zadziwieniu i szacunku dla innej kultury, opowiadała autorka młodym czytelnikom. Spotkanie wzbogacone było prezentacją fotografii, oddających klimat podróży i miejsc, które odwiedziła pisarka.
Do młodych czytelników autorka skierowała wiele słów zachęty o konieczności rozwijania indywidualnych pasji, zainteresowań i poszerzania horyzontów.
Zofia Piłasiewicz na co dzień mieszka nad Czarną Hańczą. W 2005 r. otrzymała wyróżnienie Kapituły Ogólnopolskich Spotkań Podróżników, Żeglarzy i Alpinistów za przejmującą relację ze spływu rzekami Tuwy – jednej z najbardziej egzotycznych i najpiękniejszych republik Syberii, ma na koncie również kilka wystaw fotograficznych, jest także laureatką V Otwartego Konkursu Poezji im. Z. Herberta.

Opiekunowie: Małgorzata Kułakowska, Jolanta Zielenkiewicz, Eugenia Garbuz.

Zespół Szkół w Sokółce
ul. Mickiewicza 11

tel: 857112529
fax: 857112574
sekretariat: sekretariat@liceumsokolka.pl
dyrektor: dyrektor@liceumsokolka.pl
Inspektor Ochrony Danych: iod@liceumsokolka.pl

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.