Walentynkowe i ortograficzne zmagania

 

Piotr Ryszkiewicz14 lutego z okazji Dnia Zakochanych odbył się w szkole Quiz Walentynkowy, podczas którego uczniowie mogli wykazać się znajomością literackich par zakochanych, sentencji o miłości, faktów z życia św. Walentego oraz zaprezentować swoje umiejętności w zakresie analizy i interpretacji utworu poetyckiego. Do testu przystąpiło łącznie ok. 120 uczniów. Zwycięzcą konkursu z maksymalną liczbą punktów została Martyna Aniśko z kl. 2ae. GRATULUJEMY!

16 lutego ok. trzydziestu uczniów naszej szkoły przystąpiło do napisania Ogólnoszkolnego Dyktanda. Konkurs ten organizowany jest od kilkunastu lat, w tym roku odbyła się już XVIII edycja. Bohaterem tegorocznego dyktanda był „Pewien hardy puchacz, [który] chwacko pohukiwał, że jest najmądrzejszy w lesie. Czyniąc zamęt i ferment, na całego bajdurzył, jak to w Bibliotece Kórnickiej przejrzał książczyn huk, w tym habilitacji
i zaplombowanych herbarzy chmarę….”

Zwycięzcami XVIII Ogólnoszkolnego Dyktanda zostali:

I miejsce - Piotr Ryszkiewicz, kl. 3c
II miejsce - Dominika Tolko, kl. 1c
III miejsce - Jakub Dzienis, kl. 3b
IV miejsce - Piotr Grusza, kl. 1b

GRATULUJEMY!

Laureaci szkolnego dyktanda będą reprezentować naszą szkołę w Mistrzostwach w Ortografii na szczeblu powiatowym, a zdobywca I miejsca – również na szczeblu wojewódzkim.

Gratulujemy nagrodzonym uczniom i życzymy powodzenia podczas kolejnych eliminacji.

 

Organizatorzy: 
Małgorzata Kułakowska,
Jolanta Zielenkiewicz,
Eugenia Garbuz

 

Zespół Szkół w Sokółce
ul. Mickiewicza 11

tel: 857112529
fax: 857112574
sekretariat: sekretariat@liceumsokolka.pl
dyrektor: dyrektor@liceumsokolka.pl
Inspektor Ochrony Danych: iod@liceumsokolka.pl

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.